MEMBER ITEM1

Mustafa Bartın

Genel Müdür Yardımcısı (Büyük Mağazacılık, Toptan ve E-Ticaret)

1974 yılında doğan Mustafa Murat Bartın, lisans eğitimini Orta Doğu Teknik Üniversitesi Endüstri Mühendisliği bölümünde tamamlamıştır. Profesyonel iş hayatına 1995 yılında Migros AR-GE Departmanında Endüstri Mühendisi olarak başlayan Bartın, Metod Organizasyon ve Planlama Uzmanı, Satış Planlama Sorumlusu, AR-GE ve Planlama Proje Şefi, Sanal Merkez T.A.Ş Pazarlama Müdürlüğü görevlerinde bulunmuştur. 2000-2009 yılları arasında Hewlett-Packard Türkiye’de sırasıyla […]

MEMBER ITEM1

Mustafa Karataş

Koç University

Mustafa Karataş is a PhD candidate in marketing at Koç University. His primary focus of his research is on product bundles. His work aims at identifying factors that inform marketers in developing more effective product bundles. In an additional area of research, his works investigate prosocial consumer behavior including recycling, charity giving, and choosing healthy […]

MEMBER ITEM1

Murat Şahin

Futuristler Dernegi Orijinal Şirketler YİK Başkanı

Mesaj Halkla İlişkiler şirketinin ardından Eczacıbaşı Holding araştırma departmanında, Eczacıbaşı ile Procter & Gamble ortaklığı ile kurulan ve daha sonra Information Resources Inc tarafından satın alınan Panel Pazar Araştırma şirketlerinde çalıştı. 1989 yılında anketör olarak başladığı bu öykü, 1999 yılında onu Trade Services Direktörüğüne getirdi. 1999 yılında Retail Marketing Services şirketini kurdu. 2001 yılında Türkiye’nin […]

MEMBER ITEM1

Mehmet Nane

Teknosa Ticaret A.Ş, CEO, AMPD, Chairman

Mehmet Nane obtained his undergraduate degree in International Relations at Boğaziçi University, Istanbul, in 1990 and his graduate degree in International Banking and Finance at University of Heriot Watt, Scotland in 1993 with UK Government’s FCO scholarship. After various managerial positions in Türkiye Emlak Bankası, Demirbank and Demir Invest, he joined Sabancı Holding within which […]

MEMBER ITEM1

Mehmet Nane

Teknosa Ticaret A.Ş, CEO, AMPD, Chairman

Mehmet Nane obtained his undergraduate degree in International Relations at Boğaziçi University, Istanbul, in 1990 and his graduate degree in International Banking and Finance at University of Heriot Watt, Scotland in 1993 with UK Government’s FCO scholarship. After various managerial positions in Türkiye Emlak Bankası, Demirbank and Demir Invest, he joined Sabancı Holding within which […]

MEMBER ITEM1

Michele McMahon

Salesforce

Michele, Salesforce’daki görevinde, yatırımlarını en yüksek düzeye çıkarmak isteyen müşterilerine strateji, iş süreci optimizasyonu, yönetişim ve müşteri deneyimi dönüşümü vasıtasıyla iş dönüşümlerini gerçekleştirebilmeleri için yardımcı olmaktadır. Michele, Hilton Worldwide, SunTrust Bank, Varsity Brands ve Amerikan Kızıl Haçı da dâhil olmak üzere Salesforce’un en stratejik müşterileriyle çalışma şansına sahiptir. Michele, Salesforce’a katılmadan önce Ariba, Inc. Procuri, […]

MEMBER ITEM1

Michele McMahon

Salesforce

Michele, Salesforce’daki görevinde, yatırımlarını en yüksek düzeye çıkarmak isteyen müşterilerine strateji, iş süreci optimizasyonu, yönetişim ve müşteri deneyimi dönüşümü vasıtasıyla iş dönüşümlerini gerçekleştirebilmeleri için yardımcı olmaktadır. Michele, Hilton Worldwide, SunTrust Bank, Varsity Brands ve Amerikan Kızıl Haçı da dâhil olmak üzere Salesforce’un en stratejik müşterileriyle çalışma şansına sahiptir. Michele, Salesforce’a katılmadan önce Ariba, Inc. Procuri, […]

MEMBER ITEM1

Maarten J. Gijsenberg

Groningen Üniversitesi

Maarten J. Gijsenberg, Hollanda’daki Groningen Üniversitesi’nde Pazarlama alanında Yardımcı Doçent olarak görev yapmaktadır. İşletme Mühendisliği alanındaki yüksek lisans (MSc) ve Pazarlama alanındaki doktora derecesini Belçika’daki Leuven Üniversitesi’nden almıştır. Gijsenberg, pazarlama kararlarının (yatırımların zamanlaması ve miktarı, faaliyetlerin hedeflemesi) ekonometrik modellemesi ve etkinliği üzerinde araştırmalar yapmakta, özellikle de bu etkinliğin (örneğin, hem makro-ekonomik hem de şirkete özgü […]

MEMBER ITEM1

Maarten J. Gijsenberg

Groningen Üniversitesi

Maarten J. Gijsenberg, Hollanda’daki Groningen Üniversitesi’nde Pazarlama alanında Yardımcı Doçent olarak görev yapmaktadır. İşletme Mühendisliği alanındaki yüksek lisans (MSc) ve Pazarlama alanındaki doktora derecesini Belçika’daki Leuven Üniversitesi’nden almıştır. Gijsenberg, pazarlama kararlarının (yatırımların zamanlaması ve miktarı, faaliyetlerin hedeflemesi) ekonometrik modellemesi ve etkinliği üzerinde araştırmalar yapmakta, özellikle de bu etkinliğin (örneğin, hem makro-ekonomik hem de şirkete özgü […]