Maarten J. Gijsenberg

Groningen Üniversitesi

Maarten J. Gijsenberg, Hollanda’daki Groningen Üniversitesi’nde Pazarlama alanında Yardımcı Doçent olarak görev yapmaktadır. İşletme Mühendisliği alanındaki yüksek lisans (MSc) ve Pazarlama alanındaki doktora derecesini Belçika’daki Leuven Üniversitesi’nden almıştır.

Gijsenberg, pazarlama kararlarının (yatırımların zamanlaması ve miktarı, faaliyetlerin hedeflemesi) ekonometrik modellemesi ve etkinliği üzerinde araştırmalar yapmakta, özellikle de bu etkinliğin (örneğin, hem makro-ekonomik hem de şirkete özgü krizlerin tüketici davranışlarına olan etkilerinden kaynaklanan) uzun vadeli dinamikleriyle ilgilenmekte ve reklam konusu üzerinde yoğunlaşmaktadır. Çalışmaları Journal of Marketing Research ve International Journal of Research in Marketing dergilerinde yayımlanmıştır.