Speakers
Michele McMahon
SalesforceProf. Saravanan Kesavan
North Carolina ÜniversitesiDr. Denish Shah
Georgia State ÜniversitesiYomi Kastro
InveonMaarten J. Gijsenberg
Groningen ÜniversitesiDr. Meltem Kayhan
KÜMPEM Forum Yönetici DirektörüProf. Dr. Gürhan Kök
KÜMPEM FORUM AKADEMİK DİREKTÖRÜStart
May 15, 2015 - 8:30 am
End
May 15, 2015 - 4:30 pm
Address
Conrad Hotel Beşiktaş İstanbul - TÜRKİYE View map2015 KUMPEM Forum Retail Conference
Global Perspective on Retail
This year’s conference will be held at Conrad Istanbul, in May 15, 2015. Under the Global Perspective on Retail theme, the program includes valuable presentations, panels and cases on different strategies especially in multi channel management, brand and product management challenges, and the effectiveness of the workforce.
Our speakers include global senior executives who will deliver operations and team management solutions in retail, product and portfolio management optimization, mobile management applications, campaign optimization in multichannel marketing, and academician consultants known for their work in the marketing world.
We believe that the conference will make significant contributions to potential senior executives and to business executives of retail brands and institutions, CIO, CMO, COO, strategic planning, business development and human resources.
Maarten Gijsenberg
University Of Groningen
What You Do And How You Tell It: It Matters!
Prof. Saravanan Kesavan
University Of North Carolina
Workforce Management In Retail Sector: Increasing Sales In Self-Service Environment
Michele McMahon
SalesForce
Retail Transformation Through Journeys And Engagement
Dr. Sevgin Eroğlu
Georgia State University
Global Retailing: Emerging Trends And Innovations
Şevket Süreyya Çelikkanat
Yomi Kastro
Dr. Denish Shah
Georgia State University
Rethinking Retailer Strategies: The Power Of Big Data And Customer Habits
8:30 – 9:30 |
Kayıt |
9:30 – 9:40 |
Açılış- Karşılama Konuşması |
9:40 – 9:50 |
Kümpem Araştırma Projelerine DavetProf. Dr. Gürhan Kök, Koç Üniversitesi |
9:50 – 10:30 |
Satış Gücü, Perakendede ve Büyük Marka Müşterilerinde Dönüşümün Kapısını Açıyor:Müşteri Deneyimlerini Tanımlayan ve Müşteriler, Satış Ortakları, İş Ortakları ve ÇalışanlarArasındaBağlantı Kuran Marka ve Perakendeciler Yepyeni Bir Başarı Düzeyine Ulaşıyor.Michele McMahon, Salesforce |
10:30 – 11:00 |
Perakende Sektöründe İş Gücü YönetimiDr. Saravanan Kesavan, North Carolina Üniversitesi |
11:05 – 11:20 |
Kahve arası |
11:20 – 11:50 |
Perakende Pazarlama Stratejilerine Yeni Bir BakışDr. Denish Shah, Georgia State Üniversitesi |
11:50 – 12:20 |
Dünyanın Dört Bir Yanından Perakende ÖrnekleriDr. Sevgin Eroğlu, Georgia State Üniversitesi |
12:30 – 13:45 |
Öğle Yemeği |
13:45 – 14:00 |
Perakende Drama“Çok Kanallı Alışverişte Tüketici Halleri” |
14:00 – 15:10 |
“Çok Kanal, Çok Ekran, Çok Marka”Perakendede Çoklu Kanal Yönetimi – İpekyolŞevket Çelikkanat, İpekyol Farklı Formatlar – MigrosMustafa Bartın, Migros Yomi Kastro, Inveon Mustafa Dalcı, Userspot |
15:10 – 15:20 |
Kahve arası |
15:20 – 15:50 |
Londra Sandviç Savaşları: Kentsel Zincir Mağazaların Yayılmasında Stratejik Etkileşimin RolüDr. Umut Güler, Koç Üniversitesi |
15:50 – 16:30 |
Çok Kanallı Perakende Faaliyetlerinde Kendi Reklam Mesajlarının Tutarlılığının EtkisiDr. Maarten Gijsenberg, Groningen Üniversitesi |
Program boyunca İngilizce – Türkçe simultane tercüme hizmeti olacaktır.
MORE DETAIL
Konferans kayıt işlemleri tamamlanmıştır. İlginize teşekkür ederiz.