Konuşmacılar
Michele McMahon
SalesforceProf. Saravanan Kesavan
North Carolina ÜniversitesiDr. Denish Shah
Georgia State ÜniversitesiYomi Kastro
InveonMaarten J. Gijsenberg
Groningen ÜniversitesiDr. Meltem Kayhan
KÜMPEM Forum Yönetici DirektörüProf. Dr. Gürhan Kök
KÜMPEM FORUM AKADEMİK DİREKTÖRÜBaşlangıç
May 15, 2015 - 8:30 am
Bitiş
May 15, 2015 - 4:30 pm
Adres
Conrad Hotel Beşiktaş İstanbul - TÜRKİYE View map2015 Yılı Kümpem Forum Perakende Konferansı
Perakendeye Küresel Bakış
15 Mayıs 2015 5. Perakende Konferansı Conrad İstanbul’da gerçekleşecek Konferansın bu seneki teması “Perakendeye Küresel Bakış” altında özellikle çoklu kanal yönetiminde farklı stratejiler, marka ve ürün yönetimi zorlukları ve iş gücünün etkinliğine dair kıymetli sunum , panel ve vakalar yer alacak.
Konuşmacılarımız arasında perakendede operasyon ve ekip yönetimi çözümleri, ürün ve portföy yönetimi optimizasyonu, mobil yönetim uygulamaları, çok kanallı pazarlamada kampanya optimizasyonu aktaracak global üst düzey yöneticiler ve pazarlama dünyasında çalışmaları ile tanınan akademisyen danışmanlar yer alıyor.
Konferansın perakende marka ve kurumlarının potansiyel üst düzey yöneticileri, CIO, CMO,COO, stratejik planlama, iş geliştirme ve insan kaynakları iş yöneticilerine önemli katkılar sunacağına inanıyoruz.
Maarten Gijsenberg
University Of Groningen
What You Do And How You Tell It: It Matters!
Prof. Saravanan Kesavan
University Of North Carolina
Workforce Management In Retail Sector: Increasing Sales In Self-Service Environment
Michele McMahon
SalesForce
Retail Transformation Through Journeys And Engagement
Dr. Sevgin Eroğlu
Georgia State University
Global Retailing: Emerging Trends And Innovations
Şevket Süreyya Çelikkanat
Yomi Kastro
Dr. Denish Shah
Georgia State University
Rethinking Retailer Strategies: The Power Of Big Data And Customer Habits
8:30 – 9:30 |
Kayıt |
9:30 – 9:40 |
Açılış- Karşılama Konuşması |
9:40 – 9:50 |
Kümpem Araştırma Projelerine DavetProf. Dr. Gürhan Kök, Koç Üniversitesi |
9:50 – 10:30 |
Satış Gücü, Perakendede ve Büyük Marka Müşterilerinde Dönüşümün Kapısını Açıyor:Müşteri Deneyimlerini Tanımlayan ve Müşteriler, Satış Ortakları, İş Ortakları ve ÇalışanlarArasındaBağlantı Kuran Marka ve Perakendeciler Yepyeni Bir Başarı Düzeyine Ulaşıyor.Michele McMahon, Salesforce |
10:30 – 11:00 |
Perakende Sektöründe İş Gücü YönetimiDr. Saravanan Kesavan, North Carolina Üniversitesi |
11:05 – 11:20 |
Kahve arası |
11:20 – 11:50 |
Perakende Pazarlama Stratejilerine Yeni Bir BakışDr. Denish Shah, Georgia State Üniversitesi |
11:50 – 12:20 |
Dünyanın Dört Bir Yanından Perakende ÖrnekleriDr. Sevgin Eroğlu, Georgia State Üniversitesi |
12:30 – 13:45 |
Öğle Yemeği |
13:45 – 14:00 |
Perakende Drama“Çok Kanallı Alışverişte Tüketici Halleri” |
14:00 – 15:10 |
“Çok Kanal, Çok Ekran, Çok Marka”Perakendede Çoklu Kanal Yönetimi – İpekyolŞevket Çelikkanat, İpekyol Farklı Formatlar – MigrosMustafa Bartın, Migros Yomi Kastro, Inveon Mustafa Dalcı, Userspot |
15:10 – 15:20 |
Kahve arası |
15:20 – 15:50 |
Londra Sandviç Savaşları: Kentsel Zincir Mağazaların Yayılmasında Stratejik Etkileşimin RolüDr. Umut Güler, Koç Üniversitesi |
15:50 – 16:30 |
Çok Kanallı Perakende Faaliyetlerinde Kendi Reklam Mesajlarının Tutarlılığının EtkisiDr. Maarten Gijsenberg, Groningen Üniversitesi |
Program boyunca İngilizce – Türkçe simultane tercüme hizmeti olacaktır.
DETAYLI BİLGİ
Konferans kayıt işlemleri tamamlanmıştır. İlginize teşekkür ederiz.