Yenİ Perakende DNA’sı
Perakende son yıllarını sürekli kendini geliştirerek, operasyon verimliliğini iyileştirirken yeni hizmetleri de ekleyerek geçirdi. Markalar ve perakendeciler için online sitelerini açmak , mevcut mimarilerini ve temel süreçlerini yeniden kurgulamak kaçınılmaz oldu. 2019 ise artık yeni nesil mağazaların ve dijital perakendecilerin yılı haline gelmiş durumda. Inovasyonu tüm kanallarda kucaklayan perakendeciler varolan yapısal her parçasını yeniden oluşturdu. Kozasından çıkan tırtıl endüstri.4 ün yeni fırsatları ile kelebeğe dönüşüyor.Online alışverişin özelleşmesi, akıllı mağazalar, robotlu dağıtım şebekeleri , yapay zeka, arttırılmış gerçeklik ,mobil uygulamalar, farklı kıtalardan müşteri hikayeleri, bu yeni operasyonları sürdürülebilirliği ve nicelerini bu konferansta bulacaksınız.