Speakers
Maarten J. Gijsenberg
Groningen ÜniversitesiMichele McMahon
SalesforceProf. Saravanan Kesavan
North Carolina ÜniversitesiProf. Dr. Gürhan Kök
KÜMPEM FORUM AKADEMİK DİREKTÖRÜStart
May 14, 2015 - 9:30 am
End
May 14, 2015 - 4:30 pm
Address
Koç Üniversitesi Rumeli Feneri Kampüsü Sarıyer, İstanbul - TÜRKİYE View map2015 KUMPEM Forum Retail Conference
Global Perspective on Retail
This year’s conference will be held at Conrad Istanbul, in May 15, 2015. Under the Global Perspective on Retail theme, the program includes valuable presentations, panels and cases on different strategies especially in multi channel management, brand and product management challenges, and the effectiveness of the workforce.
Our speakers include global senior executives who will deliver operations and team management solutions in retail, product and portfolio management optimization, mobile management applications, campaign optimization in multichannel marketing, and academician consultants known for their work in the marketing world.
We believe that the conference will make significant contributions to potential senior executives and to business executives of retail brands and institutions, CIO, CMO, COO, strategic planning, business development and human resources.
Maarten Gijsenberg
University Of Groningen
What You Do And How You Tell It: It Matters!
Prof. Saravanan Kesavan
University Of North Carolina
Workforce Management In Retail Sector: Increasing Sales In Self-Service Environment
Michele McMahon
SalesForce
Retail Transformation Through Journeys And Engagement
Dr. Sevgin Eroğlu
Georgia State University
Global Retailing: Emerging Trends And Innovations
Şevket Süreyya Çelikkanat
Yomi Kastro
Dr. Denish Shah
Georgia State University
Rethinking Retailer Strategies: The Power Of Big Data And Customer Habits
9:30 – 10:50 |
Çok Kanallı Perakende Faaliyetlerinde Kendi Reklam Mesajlarının Tutarlılığının EtkisiDr. Maarten Gijsenberg, Groningen Üniversitesi Dijital Panolar İçin Uyarlanabilir Reklam Öneri SistemleriDr. Mustafa Baydogan, Boğaziçi Üniversitesi |
11:00 – 12:20 |
Müşterinin Dikkati Kısıtlı Olduğunda FiyatlandırmaTamer Boyacı, Mcgill Üniversitesi İnternetten Perakendecilikte Dinamik Tasnifin KişiselleştirilmesiGürhan Kök, Koç Üniversitesi |
12:20 – 13:40 |
Öğle Yemeği |
13:40 – 15:00 |
Londra Sandviç Savaşları:Kentsel Zincir Mağazaların Yayılmasında Stratejik Etkileşimlerin Rolü Dr. Umut Güler |
10:30 – 11:00 |
Satış Gücü, Perakande ve Büyük Marka Müşterilerini Dönüşüme Uğratıyor: Müşteri DeneyimleriniTanımlayan ve Müşteriler, Satış Ortakları, İş Ortakları ve Çalışanlar Arasında Bağlantı KuranMarka ve Perakendeciler Yepyeni Bir Başarı Düzeyine Ulaşıyor. |
15:10 – 16:30 |
Perakende Sektöründe İş Gücü YönetimiDr. Saravanan Kesavan, North Carolina – Chapel Hill Üniversitesi RFID Kullanarak Kolay Bozulan Ürünlerin YönetimiEnvanter Görünürlüğünü Mümkün KılmakDr. Özgen Karaer, Ortadoğu Teknik Üniversitesi |
MORE DETAIL
Konferans kayıt işlemleri tamamlanmıştır. İlginize teşekkür ederiz.