Speakers

Maarten J. Gijsenberg
Groningen Üniversitesi
Michele McMahon
Salesforce
Prof. Saravanan Kesavan
North Carolina Üniversitesi
Prof. Dr. Gürhan Kök
KÜMPEM FORUM AKADEMİK DİREKTÖRÜ

Start

May 14, 2015 - 9:30 am

End

May 14, 2015 - 4:30 pm

Address

Koç Üniversitesi Rumeli Feneri Kampüsü Sarıyer, İstanbul - TÜRKİYE   View map

2015 KUMPEM Forum Retail Conference

Global Perspective on Retail

This year’s conference will be held at Conrad Istanbul, in May 15, 2015. Under the Global Perspective on Retail theme, the program includes valuable presentations, panels and cases on different strategies especially in multi channel management, brand and product management challenges, and the effectiveness of the workforce.

Our speakers include global senior executives who will deliver operations and team management solutions in retail, product and portfolio management optimization, mobile management applications, campaign optimization in multichannel marketing, and academician consultants known for their work in the marketing world.

We believe that the conference will make significant contributions to potential senior executives and to business executives of retail brands and institutions, CIO, CMO, COO, strategic planning, business development and human resources.

Conference Presentations
Conference Program
9:30 – 10:50

Çok Kanallı Perakende Faaliyetlerinde Kendi Reklam Mesajlarının Tutarlılığının Etkisi

Dr. Maarten Gijsenberg, Groningen Üniversitesi

Dijital Panolar İçin Uyarlanabilir Reklam Öneri Sistemleri

Dr. Mustafa Baydogan, Boğaziçi Üniversitesi

11:00 – 12:20

Müşterinin Dikkati Kısıtlı Olduğunda Fiyatlandırma

Tamer Boyacı, Mcgill Üniversitesi

İnternetten Perakendecilikte Dinamik Tasnifin Kişiselleştirilmesi

Gürhan Kök, Koç Üniversitesi

12:20 – 13:40

Öğle Yemeği

13:40 – 15:00

Londra Sandviç Savaşları:

Kentsel Zincir Mağazaların Yayılmasında Stratejik Etkileşimlerin Rolü

Dr. Umut Güler

10:30 – 11:00

Satış Gücü, Perakande ve Büyük Marka Müşterilerini Dönüşüme Uğratıyor: Müşteri Deneyimlerini
Tanımlayan ve Müşteriler, Satış Ortakları, İş Ortakları ve Çalışanlar Arasında Bağlantı Kuran
Marka ve Perakendeciler Yepyeni Bir Başarı Düzeyine Ulaşıyor.

Michele McMahon

15:10 – 16:30

Perakende Sektöründe İş Gücü Yönetimi

Dr. Saravanan Kesavan, North Carolina – Chapel Hill Üniversitesi

RFID Kullanarak Kolay Bozulan Ürünlerin Yönetimi
Envanter Görünürlüğünü Mümkün Kılmak

Dr. Özgen Karaer, Ortadoğu Teknik Üniversitesi

MORE DETAIL

Konferans kayıt işlemleri tamamlanmıştır. İlginize teşekkür ederiz.