Konuşmacılar
Maarten J. Gijsenberg
Groningen ÜniversitesiMichele McMahon
SalesforceProf. Saravanan Kesavan
North Carolina ÜniversitesiProf. Dr. Gürhan Kök
KÜMPEM FORUM AKADEMİK DİREKTÖRÜBaşlangıç
May 14, 2015 - 9:30 am
Bitiş
May 14, 2015 - 4:30 pm
Adres
Koç Üniversitesi Rumeli Feneri Kampüsü Sarıyer, İstanbul - TÜRKİYE View map2015 Yılı Kümpem Forum Perakende Konferansı
Perakendeye Küresel Bakış
15 Mayıs 2015 5. Perakende Konferansı Conrad İstanbul’da gerçekleşecek Konferansın bu seneki teması “Perakendeye Küresel Bakış” altında özellikle çoklu kanal yönetiminde farklı stratejiler, marka ve ürün yönetimi zorlukları ve iş gücünün etkinliğine dair kıymetli sunum , panel ve vakalar yer alacak.
Konuşmacılarımız arasında perakendede operasyon ve ekip yönetimi çözümleri, ürün ve portföy yönetimi optimizasyonu, mobil yönetim uygulamaları, çok kanallı pazarlamada kampanya optimizasyonu aktaracak global üst düzey yöneticiler ve pazarlama dünyasında çalışmaları ile tanınan akademisyen danışmanlar yer alıyor.
Konferansın perakende marka ve kurumlarının potansiyel üst düzey yöneticileri, CIO, CMO,COO, stratejik planlama, iş geliştirme ve insan kaynakları iş yöneticilerine önemli katkılar sunacağına inanıyoruz.
Maarten Gijsenberg
University Of Groningen
What You Do And How You Tell It: It Matters!
Prof. Saravanan Kesavan
University Of North Carolina
Workforce Management In Retail Sector: Increasing Sales In Self-Service Environment
Michele McMahon
SalesForce
Retail Transformation Through Journeys And Engagement
Dr. Sevgin Eroğlu
Georgia State University
Global Retailing: Emerging Trends And Innovations
Şevket Süreyya Çelikkanat
Yomi Kastro
Dr. Denish Shah
Georgia State University
Rethinking Retailer Strategies: The Power Of Big Data And Customer Habits
9:30 – 10:50 |
Çok Kanallı Perakende Faaliyetlerinde Kendi Reklam Mesajlarının Tutarlılığının EtkisiDr. Maarten Gijsenberg, Groningen Üniversitesi Dijital Panolar İçin Uyarlanabilir Reklam Öneri SistemleriDr. Mustafa Baydogan, Boğaziçi Üniversitesi |
11:00 – 12:20 |
Müşterinin Dikkati Kısıtlı Olduğunda FiyatlandırmaTamer Boyacı, Mcgill Üniversitesi İnternetten Perakendecilikte Dinamik Tasnifin KişiselleştirilmesiGürhan Kök, Koç Üniversitesi |
12:20 – 13:40 |
Öğle Yemeği |
13:40 – 15:00 |
Londra Sandviç Savaşları:Kentsel Zincir Mağazaların Yayılmasında Stratejik Etkileşimlerin Rolü Dr. Umut Güler |
10:30 – 11:00 |
Satış Gücü, Perakande ve Büyük Marka Müşterilerini Dönüşüme Uğratıyor: Müşteri DeneyimleriniTanımlayan ve Müşteriler, Satış Ortakları, İş Ortakları ve Çalışanlar Arasında Bağlantı KuranMarka ve Perakendeciler Yepyeni Bir Başarı Düzeyine Ulaşıyor. |
15:10 – 16:30 |
Perakende Sektöründe İş Gücü YönetimiDr. Saravanan Kesavan, North Carolina – Chapel Hill Üniversitesi RFID Kullanarak Kolay Bozulan Ürünlerin YönetimiEnvanter Görünürlüğünü Mümkün KılmakDr. Özgen Karaer, Ortadoğu Teknik Üniversitesi |
DETAYLI BİLGİ
Konferans kayıt işlemleri tamamlanmıştır. İlginize teşekkür ederiz.