Konuşmacılar

Maarten J. Gijsenberg
Groningen Üniversitesi
Michele McMahon
Salesforce
Prof. Saravanan Kesavan
North Carolina Üniversitesi
Prof. Dr. Gürhan Kök
KÜMPEM FORUM AKADEMİK DİREKTÖRÜ

Başlangıç

May 14, 2015 - 9:30 am

Bitiş

May 14, 2015 - 4:30 pm

Adres

Koç Üniversitesi Rumeli Feneri Kampüsü Sarıyer, İstanbul - TÜRKİYE   View map

2015 Yılı Kümpem Forum Perakende Konferansı

Perakendeye Küresel Bakış

15 Mayıs 2015 5. Perakende Konferansı Conrad İstanbul’da gerçekleşecek Konferansın bu seneki teması “Perakendeye Küresel Bakış” altında özellikle çoklu kanal yönetiminde farklı stratejiler, marka ve ürün yönetimi zorlukları ve iş gücünün etkinliğine dair kıymetli sunum , panel ve vakalar yer alacak.

Konuşmacılarımız arasında perakendede operasyon ve ekip yönetimi çözümleri, ürün ve portföy yönetimi optimizasyonu, mobil yönetim uygulamaları, çok kanallı pazarlamada kampanya optimizasyonu aktaracak global üst düzey yöneticiler ve pazarlama dünyasında çalışmaları ile tanınan akademisyen danışmanlar yer alıyor.

Konferansın perakende marka ve kurumlarının potansiyel üst düzey yöneticileri, CIO, CMO,COO, stratejik planlama, iş geliştirme ve insan kaynakları iş yöneticilerine önemli katkılar sunacağına inanıyoruz.

Konferans Sunumları
Konferans Programı
9:30 – 10:50

Çok Kanallı Perakende Faaliyetlerinde Kendi Reklam Mesajlarının Tutarlılığının Etkisi

Dr. Maarten Gijsenberg, Groningen Üniversitesi

Dijital Panolar İçin Uyarlanabilir Reklam Öneri Sistemleri

Dr. Mustafa Baydogan, Boğaziçi Üniversitesi

11:00 – 12:20

Müşterinin Dikkati Kısıtlı Olduğunda Fiyatlandırma

Tamer Boyacı, Mcgill Üniversitesi

İnternetten Perakendecilikte Dinamik Tasnifin Kişiselleştirilmesi

Gürhan Kök, Koç Üniversitesi

12:20 – 13:40

Öğle Yemeği

13:40 – 15:00

Londra Sandviç Savaşları:

Kentsel Zincir Mağazaların Yayılmasında Stratejik Etkileşimlerin Rolü

Dr. Umut Güler

10:30 – 11:00

Satış Gücü, Perakande ve Büyük Marka Müşterilerini Dönüşüme Uğratıyor: Müşteri Deneyimlerini
Tanımlayan ve Müşteriler, Satış Ortakları, İş Ortakları ve Çalışanlar Arasında Bağlantı Kuran
Marka ve Perakendeciler Yepyeni Bir Başarı Düzeyine Ulaşıyor.

Michele McMahon

15:10 – 16:30

Perakende Sektöründe İş Gücü Yönetimi

Dr. Saravanan Kesavan, North Carolina – Chapel Hill Üniversitesi

RFID Kullanarak Kolay Bozulan Ürünlerin Yönetimi
Envanter Görünürlüğünü Mümkün Kılmak

Dr. Özgen Karaer, Ortadoğu Teknik Üniversitesi

DETAYLI BİLGİ

Konferans kayıt işlemleri tamamlanmıştır. İlginize teşekkür ederiz.