Konuşmacılar

Dr. Meltem Kayhan
KÜMPEM Forum Yönetici Direktörü
Prof. Dr. Gürhan Kök
KÜMPEM FORUM AKADEMİK DİREKTÖRÜ
John Roberts
UNSW Business School'da Scientia Pazarlama Profesörü
Robert Rooderkerk, PhD
Associate Professor of Operations Management at the Rotterdam School of Management
David Simchi-Levi
Professor of Engineering Systems at MIT

Başlangıç

December 10, 2021 - 1:00 am

Bitiş

December 10, 2021 - 5:00 am

Adres

Online   View map

Simultane tercüme olacaktır.

Konferansımız İngilizce ve Türkçe iki dilde yayınlanacaktır.

Covid Sonrası Perakendede Yeni Başlangıç

Perakende sektörü COVID’den sert bir şekilde etkilendi. Salgın 2020 yılı boyunca perakendecileri yüzlerce mağazayı kapatmak ve binlerce çalışanı işten çıkarmak zorunda bıraktı, markaları üretim faaliyetlerini askıya almalarına sebep oldu. Modern teknoloji üzerine kurulu sağlam e-ticaret sitelerine sahip olanlar ayakta kaldı ise de kısıtlamalara uyum sağlamak , operasyonlarını döndürmek için hızla değişiklikler yaptılar . Evden alışverişe kayan müşterilerin yeni ihtiyaçlarını karşılamak ve satış yaratmanın peşine düştüler. Daha eski sistemlere sahip olan ya da hiçbir e-Ticaret kanalı bulunmayanlar sadece müşteri ve gelir kaybı ile  değil  büyük envanter fazlalıkları ile de başa çıkmak zorunda kaldı. Sonuç olarak, hemen hemen her ülkede perakende satışların azaldığı görüldü; küresel olarak yaklaşık %5.7’lik bir daralma yaşandı.

Aylar boyunca  süren korkunç istatistiklerden sonra  mağazalar ve alışveriş merkezleri kısıtlamalarla açıldıysa da  kaygılı tüketicilerin online alışverişten ve temassız teslimat gibi yeni seçeneklerden vazgeçmediğini ve alışkanlıkların kalıcı olarak değiştiğini gözlemledik.

Pandemi perakendenin kıyameti olarak anılsa da fiziksel mağazacılık ve uygulamalarını “yıkan” perakandecileri yeni  iş modelleri ile boyut atladığı yeni bir çağın da başlangıcı oldu. Pazarları avucuna alan ve kıran pandemic, perakendecileri dijital dönüşüm ve çoklu kanalda müşteri deneyimini geliştirmek adına  format ve konfor alanlarından çıkarak tüm süreçlerini   sıfırlamaya, yeniden başlamaya itiyor. Müşterinin her kategori her marka her alışverişi için online ve mobil ticaret alternatifini sunmak, istediği yerden siparişi teslim almak  isteğine karşılık için  mağazacılık, envanter yönetimi, fiyatlandırma ve dağıtım fonksiyonlarını geliştirmek gerekiyor.

10.Perakende Konferansımız  perakendecilerin sıfır noktasından işlerini ele almak durumunda oldukları bu dönemde marka yönetimi, tedarik zinciri, teknolojik dağıtım yönetimi ve veri analitiğinde  perakende için “yeni anahtarları” dünyadan örneklerle  çok değerli konuşmacılardan dinleme imkanı sunacak.

Konferansımıza katılmak için lütfen kayıt olunuz https://kocuniversitesi.formstack.com/forms/kumpem_parekande_konferansi_online

Konferans Sunumları
  • Robert Rooderkerk

  • John Roberts

Konferans Programı
X. PERAKENDE KONFERANSI
13:00 Konferans Açılışı- Kayıt
13:10 Meltem Kayhan Açılış Konuşmaları
13:20 Gürhan Kök
13:30 John Roberts, UNSW Business School Sarsıntılı Zamanlarda Markalaşma
13:50 Soru -Cevap
14:00 Robert Rooderkerk,  Erasmus University Rotterdam Gelişmiş Perakende Analitiği:

Tanımlayıcıdan Kuralcıya, Veri Odaklıdan Karar Odaklıya

14:20 Soru -Cevap
14:30 Rene de Koster, Erasmus University  Rotterdam Robotik E-Ticaret Dağıtım Merkezleri  için  Gelişmiş Depolama Politikaları
14:50 Soru -Cevap
15:10 Kısa ara-15 dk
15:30 Andreas Holzapfel, Geisenheim University Perakendenin İçinde Bulunduğu Yıkıcı  Zamanlarda Zorluklar ve Fırsatlar: Covid-19 Pandemisi’nden Alınan Dersler”
15:40 Soru -Cevap
16:00 David Simchi- Levi, M.I.T Tedarik Zincirinizi Modernize Etmenin Daha Kolay Yolu
16:30 Soru -Cevap
17:00 Kapanış
Simultanous translation will be available.Conference will be conducted English and Turkish Simultane tercüme olacaktır.

Konferansımız İngilizce ve Türkçe iki dilde yayınlanacak

DETAYLI BİLGİ