Özgür Yazlalı
Demand Known, Kurucu Ortak ve CTO
Özgür Yazlalı, perakende, gıda marketleri ve ileri teknoloji üretim alanlarında analitik çözümler geliştiren geniş deneyime sahiptir. GAP ile olan kariyerinin ardından uzun yıllar envanter, kapasite, fiyatlandırma, tahmin ve talep planlama problemlerini modelleme ve analiz etme konusunda çalışmaktadır. Ortağı Eric Fong ile birlikte Palo Altoi California ‘da kurdukları Demandknown özellikle kategori yönetimini operasyonel transformasyon geçiren perakendeciler […]
Prof. Dr. Kerem Rizvanoğlu
XEDZONE KURUCU ORTAĞI
Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde öğretim üyesi olarak çalışan Kerem Rızvanoğlu halen aynı fakültede Bilişim Anabilim Dalı Başkanlığı’nı yürütmektedir. Rızvanoğlu, 1999 yılından beri insan-bilgisayar etkileşimi disiplini içinde kullanılabilirlik ve kullanıcı deneyimi ekseninde araştırmalarını sürdürmektedir. Bu kapsamda; kültürlerarası kullanılabilirlik, evrensel kullanılabilirlik ve mobil kullanıcı deneyimi öne çıkan araştırma başlıkları olarak ifade edilebilir. Bu konularda farklı ölçeklerde araştırma […]
Assoc. Prof. Dr. Alexander Huebner
EUROPEAN BUSINESS SCHOOL, OPERATIONS AND SUPPLY CHAIN MANAGEMENT
Dr.Hübner has extensive experience with modelling and solving different retail problems as a consultant and an academician. His backgound with Mc Kinsey&Company , Munich as a Project manager has allowed him understand operational importance of assortment, shelf space and price planning at retailers. Supply Chain and category management has been core interest areas in his […]
Prof. Dr. Els Gijsbrechts
TILBURG SCHOOL OF ECONOMICS AND MANAGEMENT, DEPARTMENT OF MARKETING
Els Gijsbrechts is Professor of Quantitative Marketing at Tilburg University, the Netherlands. She received a PhD in Applied Economic Sciences from the University of Antwerp, and previously held positions at the University of Antwerp, FUCAM and the Catholic University of Leuven. She is Area Editor for the International Journal of Research in Marketing – the […]
Prof. Dr. Marnik Dekimpe
Tilburg University & KU Leuven
Marnik G. Dekimpe (Ph.D., University of California, Los Angeles) is Research Professor of Marketing and Head of the Marketing Department at Tilburg University (The Netherlands) and Professor of Marketing at KU Leuven (Belgium). He has won best-paper awards in Marketing Science (1995, 2001), the Journal of Marketing Research (1999), the International Journal of Research in Marketing […]
Prof. Dr. Venkatesh Shankar
MAYS BUSINESS SCHOOL COLEMAN CHAIR PROFESSOR IN MARKETING DIRECTOR OF RESEARCH, CENTER FOR RETAILING STUDIES
Coleman Chair Professor in Marketing Director of Research, Center for Retailing Studies Venkatesh (Venky) Shankar is Coleman Chair Professor of Marketing and Director of Research at the Center for Retailing Studies, Mays Business School, Texas A&M University. His areas of specialization include digital business, marketing strategy, innovation, retailing, international marketing, and pricing. He has been recognized […]
Ramy Fares
MICROSOFT RETAIL DIRECTOR EMEA
Süen Çankaya
Mindshare Stratejiden Sorumlu M.P.
1997 yılında İstanbul Üniversitesi Uluslararası İlişkiler bölümünden mezun olan Süen, Mindshare ekibine katılmadan önce 10 yıl boyunca dijital ajansların kreatif departmanlarında art & kreatif direktör olarak çalıştı ve Koç Grubu, DHL, Zorlu Grubu, Anadolu Grubu, Jaguar, Migros gibi markalar için dijital fikirler & projeler üretti. Strateji, dijital marketing, sosyal medya stratejisi, dijital trendler, içerik ve […]