Instructors

Verlegh, P.W.J.
Professor of Marketing Vrije Universiteit Amsterdam
Zoey Chen
Assistant Professor of Marketing at University of Miami
Sarah Moore
Associate Professor of Marketing at the Alberta School of Business
Frédéric F. Brunel
Associate Professor and Dean’s Research Fellow Boston University Questrom School of Business
Dr. Koen Pauwels
Özyeğin Üniversitesi
Ezgi Akpınar
Assistant Professor of Marketing
Murat Şahin
Futuristler Dernegi Orijinal Şirketler YİK Başkanı
Burak Günsev
Wanda Digital M.P.
Süen Çankaya
Mindshare Stratejiden Sorumlu M.P.

Başlangıç

Mayıs 12, 2017 - 8:30 am

Bitiş

Mayıs 12, 2017 - 4:30 pm

Adres

Conrad Hotel Beşiktaş İstanbul - TÜRKİYE   View map

2017 Yılı Kümpem Forum Perakende Konferansı

Yeni Dönem Kulaktan Kulağa ve Sosyal Pazarlama

Tüm dünyada perakendenin uygulamalarını şekillendiren, sorunlarını çözen lider araştırmacıların ve profesyonellerin birikimlerini paylaştığı Kümpem Forum Perakende Konferansı Sektör Günü bu yıl 12 Mayıs 2017′ de Conrad İstanbul’da gerçekleşecek.

Konferans programı ve detayları çok yakında duyurulacaktır.

Konferans Programı
8:30 – 9:30

Registration and Coffee

9:30 – 9:45

Opening Remarks

9:45- 10:30

Getting Loyal Consumers to Talk about Your Brand: It’s a lot harder online !

Peeter W.J Verlegh, Vrije Universiteit Amsterdam

10:30 – 11:00

Harnessing Marketing Analytics for Business Impact

Koen Pauwels, Özyeğin University

11:00 – 11:15

Coffee Break

11:15 – 11:45

Valuable Virality !

Ezgi Akpınar, MEF University

11:45 – 12:15

The Interaction of Incentive Structure and Culture on Paid Word of Mouth

Zoey Chen, University of Miamİ

12:15 – 13:15

Lunch

13:15 – 14:30

Sosyal Ağlar Tüketiciyi Nerede -Nasıl- Ne Kadar Etkiliyor ?

Panel Discussion

14:30 – 14:45

Coffee Break

14:45 – 15:30

(I’m) Happy to Help (You): The Impact of Personal Pronoun Use in Customer-Firm Interactions

Sarah Moore, University of Alberta, Alberta School of Business

15:30 – 16:15

Sharing Secrets with Strangers on Social Media:
Can You Make Word-of-Mouth More Persuasive via Intimate Self-Disclosure?

Frédéric F. Brunel, Boston University, Questrom School of Business

12 Mayıs 2017 sunumlarında İngilizce-Türkçe tercüme olacaktır.

DETAYLI BİLGİ

2017 Kümpem Forum Perakende Konferans kayıtları başlamıştır. Konferans kayıtları özel davetiye ile gerçekleşecektir. Kayıt için lütfen size ulaşan dijital davetiyenin üzerindeki linke tıklayanız ve şifrenizi giriniz. İlginize teşekkür ederiz.